Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kees (en Renate) Jager - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kees (en Renate) Jager - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Kees (en Renate)

13 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Gooooodmorning,

Ja voor ons is het ochtend. Gisteren bij de Mexicaan ontbeten, een burito! Lekker hoor. Vervolgens langs de haven gewandeld met zeer mooie huizen en gammele jachtjes van ongeveer een paar miljoen. Vervolgens aan onze eerste excursie begonnen, trikke, dat is een elektrische step met driewieler die zeer flexibel is. Na een fotostop wie had er weer panne.....Dick...natuurlijk, die moest nu echt gaan steppen. De oplossing was dat Dick de opgevoerde step van onze gids kreeg en de gids met een taxi terugging en wij met ons vieren verder. Mooie route langs havens en verschillende stranden en bij terugkomst allemaal verbrand, de zon is hier erg krachtig en met een lekker windje erbij dan gaat het erg snel. Dit alles is gefilmd, eerst door de gids, daar staan we op, daarna door Dick maar die kijkt zo om zich heen dat er waarschijnlijk flitsen van ons op staan. Daarna lekker wezen borrelen....happy hour....we blijven Hollanders. 's Avonds naar de Sky Tower gegaan om te dineren. Prachtig uitzicht, lekker eten, al met al een zeer geslaagde dag!!!!

Op dit moment zijn de mannen de huurauto aan het ophalen. We zijn benieuwd. Dan op weg naar het noorden. Wordt vervolgd.

Groetjes van Jolanda en de rest

• 14 Januari 2015 - 09:34

Bob:

Panne is jammer maar komt me bekend voor...

Mooi reisverslag Jolan, zo te zien kunnen jullie het allemaal dat schrijven haha...

Geniet ervan want het is hier baggerweer, met een lekker verschil uit Spanje teruggekomen...

• 14 Januari 2015 - 17:30

Hans:

Leuk verslag,jammer van de pech,blijf genieten.
    Niet te vaak over het goede weer bij jullie praten, hier is het bagger, Vijver staat vol en loopt over, temperatuur 4 graden en stormachtige wind.
    Ben maar begonnen met het huis aan de binnenkant schilderen. Eerst Jacky haar oude kamer want die is er toch niet de hele week. Afgelopen zondag is ze in haar geverfde studenten kamer getrokken. Ben bijna klaar en dan de raamkozijnen op de zolder overloop.

Heel veel plezier en genieten, voorzichtig en tot de volgende update.