De voorbereidingen - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Kees (en Renate) Jager - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Kees (en Renate) Jager - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees (en Renate)

28 December 2014 | Nederland, Hoogvliet

Bijna alles is geregeld en het wachten is op de tickets en vouchers van onze rondreis.
Het enige wat ik nu aan het regelen ben, is een site, waarop jullie onze reis kunnen bijhouden.
Via deze site kunnen jullie ons volgen, en krijgen jullie automatisch bericht, als er weer iets nieuws te melden is.
Zoals je weet reizen we met ons viertjes (Kees, Renate, Dick en Jolanda)
Vertrek zal op Zaterdag 10 Januari zijn om 22:00 en we vliegen via Dubai (6,5 uur vliegen), door naar Melbourne (ongeveer 13,5 uur vliegen) om vervolgens door te gaan naar Auckland (nog eens 3,5 uur vliegen), waar we dan op Maandag om 13:45 aankomen.
Als we in het hotel aankomen, hopen we weer wifi te hebben, dus zal het volgende bericht hopelijk van daar komen.
Hou dus je mail in de gaten, of kijk af en toe op onze site, om te zien waar we zijn

Groetjes van Kees, Renate, Dick en Jolanda

• 28 December 2014 - 14:57

Joke Duijves:

Hoi Kees en Renate
    Het gaat weer een fantastische reis worden dar weet ik zeker, de voorpret is al heel leuk , dus nu alvast genieten , voorlopig dit jaar nog ff uit en dan heerlijk op toer, we horen ! Xxxxx

• 28 December 2014 - 18:38

Miep:

Leuk hoor dan kan ik jullie volgen, ben ik ook een beetje met vakantie.

XxMiep

• 09 Januari 2015 - 12:22

Tineke En Cor:

Ha Kees, Renate, Dick en Jolanda
    Een hele fijne vakantie, veel plezier en doe voorzichtig
    We gaan jullie volgen
    gr Tineke en Cor